Mano kuklia nuomone už 2000 litų TVARKINGO R19 kabrio nelabai rasi.
Tvarkingas panašiai ~3000 litų. Pavyzdžiui man reikėjo užsiėmimo (na kad paveikt kažką, pajudėt prasme) tai paėmiau net nežiūrėdamas pernai už 1500 lt. Ir ką jūs manote- kai ramiai viską apžiūrėjau, persiskambinau šrotus (priekinis buferis buvo perskilęs, fara labai prasta ir veidrodžio korpusas suskilęs) man užgiedojo po 100 lt už kiekvieną elementą
Dar amortizatoriai užpakaliniai užmušti, variklis kažkaip keistai dirbo- tik ant dujų, baisi netvarka visur kur bepažiūrėsi- kas galima nulaužt- nulaužta, kas galima pamest- pamesta, vienžo davaryta mašina iki kondicijos
. Galvoju reikia "donoro" dairytis. Po kokio mėnesio radau donorą su tokiu pat varikliu (pasirodo F3P motorai 65kW pakankamai reti), kainavo 750 lt. parvažiavau į Panevėžį kažkur 150 km, motoriukas dirbo gražiai, galios sočiai. Atšilus orams pradėjau krapštinėtis- servise išėmiau iš abiejų automobilių bakus (darbas- 70 lt). pasirodo abu blogi, vienas (kabrio) iš vidaus prirūdijęs, siurbliukui amen, o "donoro"- kiauras, tik siurbliukas geras. Dapirkau sena baką už 40 lt, įsidėjau siurbliuką, įstačiau baką.
Kaip minėjau kabryje baisi netvarka ir po kapotu buvo- išmesta plastmasinė dėžė kurioje "gyveno" variklio pagrindinės dvi rėlės, rėlės paliktos tiesiog tabaluoti, kontaktai stipriai paveikti korozijos, vienžo motoras benzinu nesikūrė tol kol nepakeičiau iš donoro viso variklio dalies laidyno. Toliau- apsilankymas servise, kadangi perstačiau kitaip dujų reduktorių, buvau išėmęs balioną, meistrai vėl susuko vamzdelius ir atliko pakabos diagnostiką. Rezultatai- reikia keisti stabdžių šlangutes, šarnyrą, atraminį guolį, rato guolį, reaktyvinės štangos gumas. Darbas kainuos apie 150 lt., šlangutes jau nupirkau už 50 lt., kitas dalis bandysiu išimti iš "donoro". Tiesa dar dapirkau iš ardomo automobilio dujų įrangos kompiuteriuką su aktuatoriumi- Bingo-s.4 (50 lt).
Kėbulo būklė pakankamai nebloga- na toks lygis kad virinti dar nereikės niekur, bet pasidažyti kampelius jau prašosi. Mat jų kėbulai buvo gaminami vokietijoje, Vihelm Karman gamykloje, tai gal padengimų kokybė geresnė buvo , gal su tuo kabriu mažiau per druskas važinėjo, nes kai lygini su panašių metų stoginiais R19, tai tie jau kaip taisyklė būna jau perrūdiję....
Dabar stogas- supūdytas tiesiog ir apdraskytas porimčiai, matyt nežinojo kad reikia naudoti priežiūrai specialius skysčius, kad negertų vandens.
Medžiagos naujam stogui kainuoja apie 450 lt, pasiuvimas apie 200, na o nuėmimas seno ir uždėjimas naujo 300 lt, užsidėti naują galima ir pačiam- yra detalios darbo instrukcijos su nuotraukomis, tik klijai ten kažkokie labai specialūs.
Tai va- įsigytas kabrikas už 1500, o tvarkingas jau bus apie 3000
.
Žinoma galima nusipirkti iš karto tvarkingą už 3000, bet man ir pačiam smagu pajudėti, o tai kai darbas sėdimas, amžius jau toks kai pilvas auga, tai užskaitykim kaip už hobi
O patart įsigyjant kabrį gal norėčiau štai ką- visų pirma reikia turėti garažą, ir antra- dar reikia turėti normalų automobilį, nes čia savo bobulę į parduotuvę be stogo pabandymui pavežiau, tai ji sakė nu i na*** , su tokia mašina daugiau nevažiuosiu
Taip kad sėkmės įsigyjant kabrį