Raimondas rašė:A? nuo sniego nuvalau ir 2 min. pa?ildau varikl?, o jei langai b?na aprasoje tenka pastov?ti daug ilgiau, o visi?kai nupu?ia tik po 3 km va?iavimo. Pe?iuk? ant tre?io niekada nejungiu nes ?alt? or? pu?ia, kol dar antru tai visai ir nieko. ?ia kai jau visai variklis pra?il?s, o kai ?jungi tre?i? pradeda daug ?altesn? ora pusti. A? taip tingiu pe?iuk? keisti. O kaip patikrinti, kad pe?iukas blogas ir ar galima j? suremontuoti?
Marius rašė:Nu pas mane 16V tai labai greitai isyla, o nesilti gali ir del duju, nes reduktoriu reikia apsildyti, pas mane BMW irgi problemos. O su slangom nuo termostato i reduktoriu gera ideja, reiktu pabandyti. As tai reduktoriu apvyniojau veiloku kazkokiu ir radiatoriu uzdengiau kartonu, tai biski silciau pasidare.
GTM rašė:nu her znajet.. pas mane ir variklis letai isilineja.. kol i darba nuvaziuoju (~20-30min) tada tik pradeda silti... tai dabar nusipirkau katik termostata bandysiu pasikeisti.. gal pasitaisys.. beje 16V iki kurios padalos turi isilti variklis kad jo temperatura butu normali?
Irmantas rašė:GTM rašė:nu her znajet.. pas mane ir variklis letai isilineja.. kol i darba nuvaziuoju (~20-30min) tada tik pradeda silti... tai dabar nusipirkau katik termostata bandysiu pasikeisti.. gal pasitaisys.. beje 16V iki kurios padalos turi isilti variklis kad jo temperatura butu normali?
16V darbine temperatura kaip rodykle ant pirmos padalos(neskaitant tos nulines dvigubos)
Raimondas rašė:Per kiek laiko pas jus nupu?ia u??alusius stiklus. Pas mane blogai ?ildo salon?. A? jau ir termostat? tikrinau ir sistem? du kartus praploviau, pager?jo, bet man per ma?ai. Pas mane stovi dujos. A? net try?ak? pasta?iau, kad au?inimo skystis i? termostato eitu tiesiai ? pe?iuk? ir ? duj? reduktoriu. Pager?jo, bet man ma?a Anks?iau i? viso beveik ?alt? ora p?t?, o dabar jau ?ilta. Gal kai yra dujos tai yra norma.
Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot] ir 42 svečių