Kai nutrūko net neiškojau kito. Pasiemiau plieninės vielos, išlankščiau laikiklį, kurį uždėjau ant "gumbo" ryčiago apačioj, kitą galą prakišau į saloną, padariau kilpą ir uždėjau ant pakėliklio, kur trosas tvirtinasi. Tik reikia ne ant tų kabliukų kabint, o aplink ta pakėliklį apsukt tą vielą ir pritvirtint. Laiko kuo puikiausiai.
Renault 19 PhI TXE 1,7i Renault Laguna I 2.0 Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
O as is viso nieko nekonstravau:) Issiaiskinau kad apsauga nuo ijungimo ne laiku yra dviejuose vietose - virsui ir apacioj. Tada paasikejo kad troselis tik apatine apsauga apeina, o virsutine apeinama ir be troselio. Sprendimas: palendi po masina ir nurauni tokia juoda plasmase prie richago galo - tai yra ta apsauga kuri apienama kai troselis pakelia aptini fiksatoriu. Dviem modeliam jau teko toki veiksma padaryt. Pasitvirtina... ir nieko nokstruot nereikia...
Kaišiadorys - Vilnius Megane II PH2 universalas | 1.9dci 96kW R19 PH I 1.7i LPG Cabrio - laisvalaikiui + R19 PH II 16V - renka dulkes dabar Renault Megane Scenic 1.9dci 96kW - žmonai ir kelionėms | +3 7 0 6 8 4 7 9 7 2 4 | http://www.monas.lt/
nelabai suprantu kokia ten plasmase apacioi nusiraunanti yra... yra strypas an jo plasmases gabalas kuria torselis sumautas pakelia ir an tos plasmases spiruokle.. o an visko apsaugine guma i vsio ka ten nuraut reikia? nes bandziau su viela te prikabint tai nieko gero nesigavo uzkniso jau juodai..
nu kantrybe jau isekus su tuo reniu.. ten ta drata triju rusiu kabinau ivairiose vietose ir t.t man vistiek niekaip neisipesa atbuline pavara.. tai kazkaip susigundziau pirkt ta visa kelma ir pasikeist kazkokiu budu nu da pabandysiu nulauzt siandien kanors gal pasiseks
Ko manes niekas neklauso nesuprantu
Taigi simple viskas:
Step 1:
lendi po masina
Step 2:
pasiziuri kur plasmase (paprastai desnej pusej juoda tokia turi but atsikisus nuo sviesios saplvos "kelmo")
Step 3:
Lupi ta svetimkuni lauk
Step 4:
Lendi is po masinos
Step 5:
Plauni rankas
Step 6:
Sedi ir vaziuoji
Step 7:
atvaziuoji i GM8 ir perki Monui alaus
i visx
Kaišiadorys - Vilnius Megane II PH2 universalas | 1.9dci 96kW R19 PH I 1.7i LPG Cabrio - laisvalaikiui + R19 PH II 16V - renka dulkes dabar Renault Megane Scenic 1.9dci 96kW - žmonai ir kelionėms | +3 7 0 6 8 4 7 9 7 2 4 | http://www.monas.lt/
ten ta kelma pakeist delov iki kaklo as jau supratau seniai pasikeites buciau i galvos nesukes. savaite garaze masina stovi .. aijnu daba bandysiu lupt plasmase kazkokia kai nulupsiu tai tikrai reiks kelma pasikeist D
nulupau plasmase kur prie sono tokia juoda bet neiko nepadeda, vistiek neisimeta atbulinis.. tai daba lupsiu ta visa kur su spiruoklyte an stoko kur vaiksto , prie kurio pritvirtintas gamyklinis troselis. jai nepades tainezinau tada as nesuprantu kazko
Nu jei su pavarom viskas tvarkoj tada rachage problema. Jei nepadejo plasmases pasalinimas tai gal virsutinis irgi neveikia saugiklis? Gal ka ten priburei jau? Nes seip tai virsutinis saugiklis turi veikti nepriklausomai nuo apatinio...
Kaišiadorys - Vilnius Megane II PH2 universalas | 1.9dci 96kW R19 PH I 1.7i LPG Cabrio - laisvalaikiui + R19 PH II 16V - renka dulkes dabar Renault Megane Scenic 1.9dci 96kW - žmonai ir kelionėms | +3 7 0 6 8 4 7 9 7 2 4 | http://www.monas.lt/
o tai virsui kas ten per saugiklis dar? plasmases gabalas kad ricagas i kaire neslinktu perjungiant? kazkoks bredas nesuprantu kode tas atbulinis neisimusa..
gali paprasciausiai ir del begiu traukes kur eina i deze neisimusti atbulinis. jeigu kiek paklibusi tai ir atbulinis sunkiau metosi, o visos kitos tai puikiai. Man buvo ta trauke isklibusi R11 tai labai sunkiai ir is n kartu imesdavau atbulini
Nu blemba, tu nusilupk visus maišus nuo ryčago, palik jį pliką ir suprasi kas ir kodėl negerai. Ten ir viršuj ir apačioj yra po fiksatorių, kuris neleidžia įmest atbulinio. Tik nesugalvok abiejų pašalint, bo paskui nejausi, kai atbulinį nuo sankryžos kalsi
Renault 19 PhI TXE 1,7i Renault Laguna I 2.0 Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
jau velu abi nulupau tas pseudo apsaugas..
o del to kad sankryzoi imesiu atbulini tai sansu maziau nei minimumas.. nes as daba atbuline tik per vargu vargus inprudiju is jegos su delnu per ricaga tai is 10 kart isimeta..
tokie remontai tai be be du buciau vaziuokle persirinkes per tiek laiko kiek su ta nelaime prasidaviau.. ech reno .. o toliau istorija nutyli
nu man tai aisku ir labai net is kokiu 3-5 kartu imetu atbulini bet jau per jega reik labai. reiks dar paziuret ta trauke bet iki to troselio nutrukimo jokiu bedu nebuvo.
sveiki,
man ta pati problema. kadangi servise pasake, kad kaina virs 500 lt tai teks paciam uzsiimt. tik vat dabar klausimelis kuri is dvieju cia aprasytu budu pasirinkt.
1. nuraut plastmaske. klausimas? ar visada atbulinis normaliai isijungia? ar reikia kartais taikyt?
2. pakeist troseli. klausimas? ar ta padaryt galima neardant visos svirties kolbos
po masina buvau palindes, bet tik gulimoj padetyj, tai kiek iziebiau ten keturi varztai laiko visa kolba. yra gumos(ale pylnikai). tai jos paprastai gali nusiimt, nusimaut ar kazka panasaus, kad neardyt viso svirties mechanizmo?
troselio nepasikeisi tikrai. gali kombinuot su viela.. bet man nepavyko srote kelmas kainuoja 50lt paciam keistis ten uzsikrusi.. as tas apsaugas islauziau issijungia bet irgi vargas vos imetu as ta atbuline. taigi mano patarimas butu:
nusipirkt srote visa kelma
pasiieskot kokiam garazeli kad tau ja pakeistu
arba jai megejas po masina gulet gali pats pasikeist bet keiksies ilgai patikek
Jei rankos ne abi kairės, o viena iš jų dešinė - jokių problemų su ta viela padaryt.
O su tuo šrotiniu irgi nežinia ką nupirksi, geriau už tuos 50lt alaus nusipirk ir daryk pats.
Renault 19 PhI TXE 1,7i Renault Laguna I 2.0 Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
na, jei nelabai gerai jungiasi islauzuz apsaugas, tai bandysiu keist troseli kazkaip. varysiu ant duobes per tas keturias laisvas dieneles ir paziuresiu per kiek pakeisiu =)
dekui