Dujines problemos

Viskas apie Renault 19

Moderatoriai: Vidulis, 2SHAE

Dujines problemos

Standartinė efka » Ket, 2004-Kov-18 15:11

Blin jau susinervinau kaip reikalas. Kas darosi kai variklis visiskai ikaista (iki darbines temp), su dujomis nebenori vaziuot, ypac kai vaziuoji pries kalna, su benzu viskas tvarkoj. O salta su dujomis traukia ciki briki. :evil:

Is anksto dekoju uz idejas.
Renault 19, Ph 2, 1.8S Raudona
ANT 383
efka
Draugas
 
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: Ket, 2003-Rgs-25 08:48
Miestas: Vilnius / Utena

Standartinė Donato » Ket, 2004-Kov-18 15:52

na nezinau man renukas+dujos - jokiu problemu kolkas nekyla, viskas ciki o apie tokius simptomus net negirdejas :roll:
Turejau Renault 19 Balta gulbe;
Dabar Lancia Dedra 1,6 i.e.
Vartotojo avataras
Donato
Draugas
 
Pranešimai: 118
Užsiregistravo: Tre, 2003-Lie-23 10:09
Miestas: Kaunas

Standartinė Reno » Ket, 2004-Kov-18 16:03

Zinau, kiad ikaitus ausinimo skysciui reduktorius pradeda levint del membranu parejusiu... O nebandei paprasciausia nuvaryti pas rimtesnius dujininkus ir uz 10-15 LT pabandyti pasireguliuoti? Jei nesupyksi uz klausima, tai kada paskutini karta ta darei :?: :oops:
turiu ir myliu R5 GT Turbo.
Vartotojo avataras
Reno
Draugas
 
Pranešimai: 1059
Užsiregistravo: Tre, 2003-Bir-18 09:45
Miestas: Vilnius

Standartinė efka » Ket, 2004-Kov-18 16:56

Reno rašė:Zinau, kiad ikaitus ausinimo skysciui reduktorius pradeda levint del membranu parejusiu... O nebandei paprasciausia nuvaryti pas rimtesnius dujininkus ir uz 10-15 LT pabandyti pasireguliuoti? Jei nesupyksi uz klausima, tai kada paskutini karta ta darei :?: :oops:



Bandziau bent kelis kartus del tos pacios problemos. Nuvarai pas juos sakai taip ir taip, jie pareguliuoja, atseit, sako, kad parodymai tipo idealus ir viskas turi but ok. Kaip tik issivarai ir vel tas pats :x :evil: Man buvo kilusi mintis, kad cia del dregmes kazkas, bet normaliau pasivazinejus po miesta ta dregme turi dingti, kai variklis pastoviai ikaites, bet tas pats. O jeigu membrana butu bloga, mano manymu, tada saltas variklis blogai dirbtu arba isvis nedirbtu, bet dirba. Tad nebezinau ko cia griebtis.
Renault 19, Ph 2, 1.8S Raudona
ANT 383
efka
Draugas
 
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: Ket, 2003-Rgs-25 08:48
Miestas: Vilnius / Utena

Standartinė stranger » Ket, 2004-Kov-18 17:34

Dujos per liesos
nu bet ant ?alto smird?si kaip dujn? plytel
Vartotojo avataras
stranger
Draugas
 
Pranešimai: 99
Užsiregistravo: Pir, 2004-Sau-26 13:34
Miestas: Vilnius

Standartinė Edvis » Ket, 2004-Kov-18 20:14

Pabandyk dar oro filtra pakeisti, bo jausmas toks kad ykaitus varikliui deguonies maziau gauna y misiny, karocia per mazai oro papuola y misiny. Ir gaunas, kad varai y kalna, duodi tapke-duju, o oro daugiau reduktorius negauna. O salta normaliai vaziuoja :?:
Phase III F7R-710 scraped :(
Phase IV F4R-770 BCK 051
Phase IV F4Rt-774 LIK 051
+3septyyyni06septyyyni091599
Vartotojo avataras
Edvis
Narys
 
Pranešimai: 527
Užsiregistravo: Ant, 2004-Vas-03 23:20
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Reno » Pen, 2004-Kov-19 07:48

efka rašė:
Reno rašė:Zinau, kiad ikaitus ausinimo skysciui reduktorius pradeda levint del membranu parejusiu... O nebandei paprasciausia nuvaryti pas rimtesnius dujininkus ir uz 10-15 LT pabandyti pasireguliuoti? Jei nesupyksi uz klausima, tai kada paskutini karta ta darei :?: :oops:



Bandziau bent kelis kartus del tos pacios problemos. Nuvarai pas juos sakai taip ir taip, jie pareguliuoja, atseit, sako, kad parodymai tipo idealus ir viskas turi but ok. Kaip tik issivarai ir vel tas pats :x :evil: Man buvo kilusi mintis, kad cia del dregmes kazkas, bet normaliau pasivazinejus po miesta ta dregme turi dingti, kai variklis pastoviai ikaites, bet tas pats. O jeigu membrana butu bloga, mano manymu, tada saltas variklis blogai dirbtu arba isvis nedirbtu, bet dirba. Tad nebezinau ko cia griebtis.

Nezinau, bet man del membranos kaip tik blogai vaziuodavo kaip motoras budavo normaliai pasiles...
turiu ir myliu R5 GT Turbo.
Vartotojo avataras
Reno
Draugas
 
Pranešimai: 1059
Užsiregistravo: Tre, 2003-Bir-18 09:45
Miestas: Vilnius

Standartinė Audrius » Pen, 2004-Kov-19 07:55

O del zvakiu ir ju laidu cia taip negali buti :?:
Vartotojo avataras
Audrius
Draugas
 
Pranešimai: 353
Užsiregistravo: Pir, 2003-Lie-07 09:31
Miestas: Birzai

Standartinė Marius » Pen, 2004-Kov-19 08:56

Audrius rašė:O del zvakiu ir ju laidu cia taip negali buti :?:



Ne Audriau, del zvakiu ir laidu dazniausiai problemos buna kai salta masina, kai laidai slapi ar aprasoje. O kai variklis ikaista, viska isdziovina
Toyota Corolla D4D
BMW 530d E39
VW Golf MK6
8-610-12735
Vartotojo avataras
Marius
Narys
 
Pranešimai: 1138
Užsiregistravo: Sek, 2003-Bir-15 18:10
Miestas: Kaunas

Standartinė efka » Pen, 2004-Kov-19 11:43

Edvis rašė:Pabandyk dar oro filtra pakeisti, bo jausmas toks kad ykaitus varikliui deguonies maziau gauna y misiny, karocia per mazai oro papuola y misiny. Ir gaunas, kad varai y kalna, duodi tapke-duju, o oro daugiau reduktorius negauna. O salta normaliai vaziuoja :?:


o gal per daug to oro gauna, nes filtras visiskai naujas. salta vaziuoja, sakiau jau, ciki briki!!!
Renault 19, Ph 2, 1.8S Raudona
ANT 383
efka
Draugas
 
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: Ket, 2003-Rgs-25 08:48
Miestas: Vilnius / Utena

Standartinė Reno » Pen, 2004-Kov-19 11:48

Man taoi kazkaip viestiek panasu, kad problema reduktoriuje...
turiu ir myliu R5 GT Turbo.
Vartotojo avataras
Reno
Draugas
 
Pranešimai: 1059
Užsiregistravo: Tre, 2003-Bir-18 09:45
Miestas: Vilnius

Standartinė efka » Pen, 2004-Kov-19 15:13

Nzn, krc vistiek reikia daryt roda, tik norejau pasiklaust nuo katros vietos reikia pradet. Dekui.
Renault 19, Ph 2, 1.8S Raudona
ANT 383
efka
Draugas
 
Pranešimai: 155
Užsiregistravo: Ket, 2003-Rgs-25 08:48
Miestas: Vilnius / Utena


Grįžti į Technika

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 25 svečių

cron